Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2010 22:51 - Аз знам....
Автор: vselena777 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1335 Коментари: 0 Гласове:
0



Тихо е,защо не чувам гласа ти, къде си, защо не идваш ти? Избяга ли, уплашили се от моето истинско признание. В твоите очи блика същността ми, в твоите очи блика радостта ми. Аз мислех, че ти си свободен и щастлив, но какво стана, че изведнъж сгреших.              Аз знам какво трябва да направя - просто да те забравя. Аз знам,че не ме обичаш вече, че не ме мечтаеш и не ме желаеш. Аз знам какъв искаш да бъдеш - свободен и волен като птица. В тази пуста стая сама, аз ли сгреших, защо стана така. Бях ти предана, нима виновната съм аз, ти най-нагло ме измами, но простих ти аз. Все плача, но за кого ли, за теб, за друго ли. С този плач утешава се душата ми, сгреших, признавам си - прости ми. Сгреших като повярвах в искреността, а не в това, че безмълвна е любовта. Сгреших в това, че доверих ти се аз, че без теб не мога в този мраз. Вярвах, че си щастлив, но май сгреших. Ти обичаш друга вече, а си от мен далече. Гледаш ме с този тъжен поглед, нима сгреших - всичко бих дала само ти да си щастлив!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930