Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2009 14:50 - Числото 7, Стрелец и Нострадамус
Автор: vselena777 Категория: Технологии   
Прочетен: 4516 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 08.08.2009 14:52


Може би отначало комбинацията и връзката между тях ви се струва невъзможна и странна, но поне за мен има.

Аз съм зодия стрелец , родена на 7-ми. Винаги съм си харесвала зодията и до ден днешен и все си мисля ,че има нещо специално в нея. Вечните оптимисти, усмихнати, лъчезарни, даващи любов и приятелство.   Числото 7 е магично – така пише и в книгите, а и аз таак си го усещам.ЗА някои може да им е странно или да ме мислят з акуку,но въпрос на личен избор. Ето няколко интересни и любиптни факта след като поразрових из интернет :   1. Управлява времето и пространството.
2. В Египет седем е символ на вечния живот, числото на бог Озирис.
3. В Християнството седем е символ на сътворението.
    3.1 На седмия ден от раждането се кръщава новороденото.

4.В древна Гърция седем е символ на Аполон. Аполон се родил в седмия ден на месеца, а неговата лира имала седем струни.
5. Седемте чудеса на света.

6. Седем са дните от седмицата, а седмият от тях, неделята е отреден за почивка на Господ.
7. Седем са континентите на нашата планета, Седем са основните цветове на дъгата, Седем са музикалните тонове, Седем денонощия продължава лунната фаза.

8. В Библията - Стария и Новия завет числото седем се споменава 770 пъти.
9. В християнството се говори за Седем смъртни гряха: Гняв, Алчност, Завист, Лакомия, Похот, Високомерие, Леност.

10. В ислямската традиция съществуват седем невести и седем земи, седем врати на рая и седем стъпала на ада, седем пророци —- Адам, Ной, Авраам, Моисей, Давид, Иисус, Мохамед.
11. В известната българска пословица се казва: „Седем пъти мери, а един път режи". Всички сме чели приказката за Снежанка и седемте джуджета.

12. На седем хълма е основан Древен Рим.
13.Седем са лъчите на снежинката, седем са архангелите 14. Първите 7 години от възпитанието на детото са от изключително значение з апо-нататъшното му битие в живота.
               image
Стрелец
И самото название подсказва - стреля...какво, къде и защо. Пробожда ли, боли ли, за добро ли.
Може би ние обстрелваме хората, като намираме техните болки, страдание, притеснения и ги даряваме с положителността на вселената, измъкваме от тях най-доброто, което има в тях, за да го изкарат наяве.
Та каква е връзката с Нострадамус -  прочетох интересна статия в блога на колегата ни ZANN за Нострадамус и заветната дата 21.12.2012 :”
 Той определил местоположението му между стрелец и скорпион.Днес учените знаят ,че именно там се намира центъра на галактиката(където е върха на "стрелата" на съзвездието стрелец).Нострадамус изчислил ,че когато слънцето достигне тази точка(наблюдавано от Земята) ще настъпи.
Може пък да сме на по-добро място след тази заветна дата


 



Гласувай:
3



1. bogolubie - vselena777,
08.08.2009 15:02
и аз съм Стрелец, но съм родена на 17-та дата. Имам мисия и я изпълнявам с любов към Бога.Няма случайности. Всичко е изчислено до секунда.
С поздрав: ЕСТИР !
цитирай
2. vselena777 - Нали
08.08.2009 15:10
Много се радвам, че не съм единствена. Браво ан теб, че си открил мисията си. Ти си дооста нива над мен. Надявам се, че и аз скоро ще я открия. Успех. Когато всичко се прави с любов и усмивка има положителен резултат.
Успех и приеми моети благодарности :)))
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930